Monday, February 21, 2011

t shirt.....haha

baru ku sedar, pasang t shirt memerlukan tenaga yang banyk.....hahaha...maklum la, 2 mggu tak gune t shirt, asyik pakai baju kemeja je.....sakit la katakan.....hahaha....banyak pula tulang yang perlu di bengkok bengkok sebelom masok ke dalam.....

okehhhhhhhhhhhh, cerita aku pada hari ini, ialah............bosannnn....ari nih masih cuti, esok cuti, lusa, dah keje, adooiii....bosan la weyh.....mlas la rse nak trun.....rasa nak cuti je, tak payah praktikal.....haha....bosan tol....tak pe, itu, lusa punya cerita.....dah lah kawan lain sume audit luar, tggal la aku makan sorng2 kat ofis.....
aduuu.....memang streesss d buat nya.....msti dah ramai org kat ofis tu,...memang meriah la bnyi nya....

patut ke tak aku turun esok hari awal2 pagi, malas la rasa nya nak trun awal.......haha...merapu je keje aku dr tdi.....memang tak de idea nih......ok, aku akan fokus terhadap satu citer je lah......
citer A TEAM.....hahaha....nah, nih gamba nya........





orang paling lucu dalam citer nih, murdock.....hahahaha....captain murdock.....dia ni memang gila.....hahaha... serius la, gila....hahahah....dia menjadi pilot yang gila dalam citer nih......hahaha...pastu, murdock dan B.A. asyik bertekak je tak nak naik pesawat sama dgn org gila......h.ahaha.....serius, memang lucu citer nih..... tapi memang aku ske tengok murdock dgn BA nih, diorang yg buat cite tu lawak gile babi.....haha....pastu ada satu part yang murdock lari dari hospital org gila, ahahahaha....itu memang gila....lawak gila la.....dia di beri bungkusan berisi citer 3D.....dia pun ajak suma org gila tgok la......sedang asyik org2 gile tu tengok 3D, tiba2 memang jadi real.....ahahaha....org gila masih tetap fikir itu citer je.....hahahahaha.....gila........ahaha....pecah perut aku ketawa tengok......hahahaha.....

No comments: