Friday, February 4, 2011

kereta.....

yeah......entry kali ni, aku akan bercerita serba sedikit tntng apa yg aku mnat kat kereta, dan pling la aku benci kat keta nih......hahaha....
kereta mengikut kamus yang d tafsir sendiri adalah kenderaan beroda empat yang mmpunyai enjin untuk digerakkan.....enjen nya menggunakan bahan bakar petroleum......h.ahahaha....diesel pun da gak.....

perkara yg bezzzzzzz
  • sebab nya ia sebuah kereta....nama pun kereta....
  • tidak berhujan, panas.....
  • laju dlm keadaan yang stabil....
  • besarrr.....
  • boleh angkut byk giler barang.....
  • enjin yang besarrrrrrrrrrrrrrr.......hahaha
x bezzzzzzzzz.......
  • kalau rosak, memang kerin la poket............
  • terpaksa bersabar melihat karenah org lain kena jem.....
  • parking yang susah gilerr aghh.....
  • terlebih susah untuk berhenti pergi kedai kejap jer.....
  • radio hnya satu.....lain telinga, lain taste......ahaha...
  • pastu, pmpn lebih2 pulak asyik nak naik kereta ja,,,,,asal plak tak nak naik moto??? motosikal lagi bezzzz......hahaha.....lebih2 lagi naik rxz......memang pantang la pmpn dgn rxz nih.....asal pmpn naik rxz, memang kene cop minah rempit.....wat the fuck........
  • lagi2 kalau kete buruk, sorng pun tak pandang......hahahahaha......
  • nak naik keta mahal2 pun, minah plastik je yg lekat......minah materialistik.......dah syg tu, takkan la berkira sngat.....motosikal pun kenderaaan.....korng kata tak manis di lihat org????kereta lagi la...... korng nak buat ape2 pun dalam keta org tak tau la.....lagi2 yang guna tinted glasss.....lagi dosa.....yang guna moto tu, takde la trok sangat pun kalau diorang buat dosa......hahahaha..... 
nah, ini adalah kereta yang aku akan suka giler drive......walaupun sudah tua, tapi menawan hati.....sapa nak ikut aku????hahahahahaha..... 


 
jom.........hahahaha.....dlm mimpi la derrr......muka aku nak bawak kreta mcm nih?? hahaha.....boleh saja....

No comments: