Monday, February 28, 2011

adidas vespa sungguh awsomeeee.....haha..

ini adalah salah satu kasut yag awwsome aku temui.....high cut, adidas, dan mengancaaammmm.... tapi tu la, harge dia buat aku terberak melihatnya.,....korang caye tak aku terberak tngok harge die???
hahaha... harga yang ku temu adalah rm399....haha...4ratus...memang mahal la.....2 bulan gaji aku praktikal....tapi rupa dia memang awwsomee giler.... kalau antara anda yg baik hati giler kat aku, beli kan la utk aku.....kasut ni baru la agk nya....hehe...cantik kan kan kan......

yeahh, hari ini aku dpt satu cter buruk pulak.....pendrive aku hilang.....abeh arr....dah la contoh report tu aku save dlm tu.....memang masak aku nnti....cmner nak buat report ni..... dah la sepatah pun aku belum mula....hari tu, dah sampai pengenalan dah.... ni, nak kene mula dari awal lagi la.....masak derrr....hancurrr....
ini lah gamba pendrive aku yg hilang.....


2 comments:

Anonymous said...

hahaha. gik itok ngn psl ya ko tok. haha

faris said...

mesti la itok......harta ya eh.....dah jak barang ya perlu.....haha