Monday, January 17, 2011

hari Monday, Isnin, senen....

tiap2 mggu yang aku lalui, hari isnin la pling aku x ska......isnin jugak la hari paling membosan kan dalam hidup aku.......ini keraaanaaaa, feel cuti masih dalam nyawa aku.,.......rasa cam takde semangat je nak trun keja......tp apakan daya, semua ini perlu bagi mengelakkan aku di remove dari poli......ahaha...... pada hari ini, aku bakal memulakan tugas aku yang beru d bawah penjagaan bos baru, kerana aku mggatikan org yg beranak, cuti 2 bulan.......habeh ar aku.....hahahaha......waaaa....bosan sngguh hari isnin......kalau isnin pling bosan, jumaat pling bezzzzzz, sebab feel cuti telah pun masok......wahahaaha......apakan daya, masa tidak dapat di ubah.....setiap hari yang baru mesti dilalui dgn semangat yg baru setiap hari.......sekian.....

No comments: