Friday, January 14, 2011

entry ke 4.....

walaupun x de idea nak menulis, tapi hati memang rasa nak tulis.....masih baru la katakan......dasyat gak eaaa......masok post ke 4 dalam hari yang sama......wahaaha....tapi entry ni, nak cita la sikit2 pasal sejarah idup aku yang tak seberapa nih.......dulu, kecik2, aku nih memang kecik la katakan.....nama pun budak kecik......setelah masok umo 20 nih, org pun maseh gak ada pndang serong kat aku.....sbb aku TINGGI dr mereka.....dah cukup pasal tu......dulu kecik2 aku tggal kat sekolah tempat mak aku ajar.....mase tu, memang bez ar, takde pe yg hendak d pikirkan,....

kita enjoyy!!! bak kata nora danish.......
.tapi, setelah membesar membesar dan membesar, takde pulak aku masok skolah tu.....(bukan sebab tak nak, tapi tak diterima).....setelah besar lagi, aku masok la skolah teknik......pada tahun itu la aku dapat moto......punya la gembira dapat bawak moto pgi skolah.....3-4 tahun pastu, moto itu telah ku ceraikan......dapat la jembalang kunin tu.....hahaha....sampai sekarang la.......hahaha...selain daripada itu, kisah hidup ku tak de yg menarik pun........tapi kan kan, baru2 ni aku tengok,

Hanis Zalikha memang kiut abissss.......
hehe
sekian, terima kasih......hehe

No comments: