Saturday, January 28, 2012

perkara yang terbuku dihati....

aaww aww aww...h.ahahaha... bukan entri yang jiwang-tetapi hanyalah isi hati hati yang telah lama terbuku yang mengandungi unsur ketidak puas hati....tetapi tidak melampau lampau... hanya sedetik yang kecik...

perkara ini memang membelenggu hidup aku sejak 2 menjak la....hehe.. bukan niat hendak ingkar, tetapi jangan la layan aku macam budak sekolah rendah... aiyaaa.... aku dah nak habis diploma la... tapi masih lagi aku x dapat keluar rumah malam hari tanpa di soal sepuas puasnya....hahaha.. x bermaksud untuk kurang ajar, tapi, please la jadi mcam mak bapak org lain.... kadang2 tu bagi la anak tu kebebasan sedikit... umor dah mencecah 20-an....ahaha... memang aku tahu niat mereka adalah sangat suci dan murni, tapi, kadang-kadang aku malu la di layan macam tu... d ulangi... KADANG_KADANG sahaja... bukan setiap masa... kadang2 tu, bangga jugak la, sbab dapat mak bapak mcam tu, x macam org lain.....

kadang-kadang tu, diorang bagi gak aku keluar, tapi memang awal la diorang call untuk bertanya bila nak balik....hahaha... dah jemu aku d buat macam ini.... diorang muda-muda dulu camne pulak??? mungkin mereka takut peristiwa yg berlaku kat diorang, berlaku balik kat anak2 kott....hahaha...x kisah laa...

bukan niat hendak menderhaka kadang-kadang tu, cuma x puas hati sikit.... hehe... mintak maap la mak dan bapak... walaupun diorang x baca, aku nak diorang tahu la yang hati kecik lagi halus lagi membara ni, aku sayang diorang...  mungkin ada hikmah disebalik kejadian ini,.... aku terima je lah dengan hati yang x berapa tenang pada awalnya... tapi bila difikirkan, buat apa hendak menambah dosa derhaka untuk membuat kerja yang kadang2 x berfaedah langsung.....

lantak la orang nak kata apa..... diorang tu mak bapak aku... aku bersyukur diorang ambik berat atas semua bnda yang aku nak buattt....x kan la nak buat entry jiwang-jiwang untuk awek jer,,, apa barang,... family adalah yang akan sentiasa menyokong kita x kira apa pun....ttteeettttt..... ahhaha.. ...hanya kata-kata 20sen yang terbuku di kepala.... hanya belog ini tempat ku meluah perasaan... sekian...


lagu sekadar hiasan yang sedih.... 

No comments: