Tuesday, February 7, 2012

setahun berlalu.....

rupanya dah setahun dah berlalu saat2 aku terlantar di katil kesakitan....haha


lucu rasanya pabila di kenang....hahaha..tangan bersimen....apapun tak boleyy....haha... aku langsung x ingat.. nsib baik bapak aku cakap tadi...haha..retak sebelah, patah sebelah... hancusss...


parut masih ada, sebagai tanda kenangan di hari tua kelak.,...hehehe...

layan lagu awi rafael je lah.... bukan aku...

Hancur hatiku, hatiku ini 
Meskipun tiada pun yang tahu 
Aku berdoa, aku kan coba
Meskiku tak lagi percaya
Namunku masih tetap mencoba

Hampa hati yang ada di langkah kaki
Namun tetapku menanti...

Bukan kah aku yang kau mengatakan cinta?
Bukan diriku yang kau janjikan semua?
Luluh hati ku, menantikanmu
Menatikan jawabmu

Meskipun engkau bukan seperti yang dulu
Namun ku tetap disini menantikan mu
Sampai hatimu, tinggalkan aku
Namun cintaku tetap hanya untukmu..

Bukankah aku yang kau mengatakan cinta?
Bukan diriku yang kau janjikansemua?
Luluh hatiku, menantikanmu
Menantikan jawabmu

Meskipun engkau bukan seperti yang dulu
Namun ku tetap disini menantikan mu
Sampai hatimu, tinggalkan aku
Namun cintaku hanya untukmu

No comments: