Thursday, March 17, 2011

saya malassss

hahahaha...bez juak dah tuka bos tok.....ilek kit....hahaha.....mala jak tuka bos....dalam time praktikal tok, brapa kali dah......haha...kdang2 bez, kdang2 x.....hahaha...ilek jak la...
pa leh buat, aku bukan bos, coba la aku jadi bos......

tapi mun dah jadi bos ya, jgn jak la kurang ajar ngn pekerja2.....mun daknya xda, bos la kepak, gila, penin palak.....suma ya la.....hahaha....kgn pandang rendah.....setiap pekerja d wujudkan untuk satu2 bhagian untuk support bhgian yg lain.....hahahaha...time dolok2 x da bizi glak camtok.....terator jak sa nya.....bez gk ya....tok dah ok kit la,....tuka bos gk....haha

"bukan marah, bukan perli, sampaikan pesan sebelom ku mati" Hujan....hahaha

bez....tek ku nenga news ada aktiviti dak remaja2 kat borneo convensyen centre ya jemat tok....hahaha...ada zee avi ngn hafiz belagu kata kat radio Era.....gi jak la....ne tauk da moto raged2 dtang....

xsabar mok abis praktikal eh....sebulan lebih gk tggal....duit dah kumpol.....da rezeki, kumpol gk, beli rxz gk lak.....hahahahahahaha...rxz gk.....nang gila ngn rxz juak.....moto pas eksiden org pesan, jgn pake gk.....ahahaha.... lak jual, tambah gk duit dr hasil ya, beli nak baru gk......ahahahahaha.....evil plan aku......phal org salu pdh evil plan???? ku pun heran juak.....x jadi jak evil.....good plan aku.....wahahaha....
:P

tpi tahap kebergantungan aku ngn moto ngn tggi.....hahaha...(aku nang bergantung kepada moto la retinya...) mun nak arap ngn keta, lesen jak ada, keta nak d dreb mala xda.....pasya dah jak mala kenak jem mun pke keta......gus ku pke moto.....x UP glak kdak miak nektok salu.....

4 comments:

Anonymous said...

hahaha! k jak skuter cia, dak c kadri ya! haha

faris said...

bukan jiwa aku nait skuter.....hahaha...mntk maap la kpd skuter....haha...x mok ku...

Anonymous said...

hahahaha! berubah lok oiii~ x alah2 rxz.. gagaga

faris said...

ahahaha...msti la...x sampai setaun ku pke mto ya eh....sdeh ku....haha