Thursday, March 10, 2011

entry yang bosann

aku pun dah tak tahu la nak cakap camner....tapi aku sangat la bosan hari ni.....dah la pening lihat perangai bos-bos lain.....hahaha...
baik lah, cerita aku hari ni ialah mngenai handphone.....aku pasti la budak2 skrang nih gila gadget.....semua nak yg baru2....baru boleh belagak.....WTF.....tapi ada jugak yang beli untuk suka2, tapi x memanfaatkan sepenohnya fungsi yg terdapat dlm hp tersebut......itu pun kalau guna postpaid, baru berbaloi menggunakan smartphone zaman skarang....kalau tak, tak payah je lah....sama je fungsi nya dgn hp biasa.......antara kegunaan smartphone skrang nih adalah, email....aku tengok, org yang bekerja d offis memang memerlukan internet dalam hp mereka, sbab byk pekerja lebih mnggunakan email untuk mnghantar dokumen2 yg penting......haha....stakat nak guna bukak fesbuk, twitter, youtube...buang duit mak bapak korang je.....bnda x berfaedah.....kalau guna duit sendiri tu, baik berfikir 2 3 kali dulu....aku pun masih guna hp yg jenis lama, dan basic needs sahaja.....maklum lah, aku ni tak mampu mcam semua budak2 lain...
maaf lah, kalau anda kaya, silakan........aku tak halang pun....aku cuma berkata-kata.... dah lah teknologi makin maju setiap hari.....semakin hari, semakin cepat teknologi baru, pastu makin laju jugak la harga dia merudum jatuh......wawawa....:P
baik kumpol duit sikit2 beli emas, satu pelaburan yg terbukti berkesan....hahahaha...
esok hari jumaat, rasa nak mntk cuti la, sbb mak aku cuti, bapak aku takde, adik aku konfem la cuti gak.....aku tak mau d tggalkan....hahaha....cuti jelah.... 

mana tau kakak aku nak pergi beli kasut, aku boleh la pergi ikut sama.....

kadang2 aku hairan tengok org bekerja, masa yg d peruntukkan utk rehat pun kerja.....susah la aku.....haha...memang workaholic.....jadiiiiiiiiiii, keputusan aku......cuti lah.....hahaha.......

nak merepek pe lagi ah??? ade citer bez x untk mggu nih, kalau ada, dapat aku tonton untuk masa terluang aku.....

citer pasal mimpi pulak la, ada, satu malam tu aku mimpi moto aku hidup semula atas warna yg sama dgn bunyi ekzos yg lain.......WAAAAAAAAAAAHHHH.....
memang cantik la rupe mimpi tu....rasa taknak bangun dr mimpi jerr....itu lah mimpi yg indah untuk 2 mggu ini....haha....nnti sem depan, aku akan membawa diriku ke asrama pulak....membawa hati yang lara jaoh2.....ahaha... lagipun d asrama sudah ada mesin basoh, jadi aku tak payan nak balik selalu untuk cuci pakaian....aku ni pemalas sikit, tak payah hairan,....ahahaha...aku telah d spoilkan sejak kecik.......hahaha....

tujuan aku menulis belog ni untuk merelease tensyen aku......tak dapat nak d kata, jadi aku tulis.....senang x?? hahaha

sekian...terima kasih sebab sudi membaca uras aku nih........hahaha...

2 comments:

Anonymous said...

aku asa nak sapu jak uras ya. hahaha

faris said...

sapu lah.....alu kosong la blog ku....haha