Sunday, November 27, 2011

kisah hari ahad....

hari ahad ku kali tok nang kepak... hehe... tdo pukul  4, bangun pukul 7....  pagi-pagi dah digerak, sbab ada org kahwin..... saudara dekat.... sampe-sampe ke tmpat ya tek, ada 3 majlis kahwin brlangsung kat tmpat ya juak.... ne x hairan gk aku.... kiri majlis lain, kanan majlis lain.... nsib bait aku d atas.....hahahaha... xda la berkerumun glak org.... c gek jak x bez tmpat ya tek... lift 2 gek.... majlis org rami... dah balit ya susah alu juak.... betunggu gk....

tok gamba aku dengan adik ku yang kecik lagi "berolah", "entingal", dan sebagainya.... ce teka brapa umornya?? ahaha...x sangka dh tggi dah adik ku... setengah dari aku....


kelak-kelak nak, mestinya tinggi gk dari kakak aku....hahaha...

2 comments:

Syahirah Suhaili said...

apa blur ya xnampak..haha..kmk tauk umo nya! *sambel angkat tgn n kaki* haha

faris said...

ahahaha...ngegeh alu juak... nang penauk... x gugok tek angkat kaki skali?? haha