Wednesday, November 23, 2011

aduhhh...gila la....

esok test, tapi, persiapan mnghadapinya, habok pun x da..... 
asyik lali je dengan plajaran... bila la nak sampai seru aku nak belajar nih.... risau x tentu pasal, tapi masih jiwa memberontak x mahu belajar..... agak2, apa masalahnya.... gila kot....
dah la esok laz paper... apa masalah nya nih?? 
(-___-)"""""


x saba menunggu hari esok dan lusa....esok bermulannya cuti aku.... lusa pergi main boling bersama ahem2 dan rakan taulan.... tulat, aku mula menjadi seorang pekerja.... penoh gak aktiviti aku rupenye....
aku akan menjadi pkerja petronas... agaknya la kot.... x pasti lagi nak kerja atau x... 
tapi job tu memang dah ada.... cuzzen ku sudah bertyakan bos beliau...
ok lah tu kot... daripada dok kat RUMAH jadi PENGANGGUR.... 
siapa makan cili, dia rasa pedas.... hahaha....

a'ahh....lupe lak, aku rasa nak join satu kelab ni, kelab tz rider...geng2 moto tzm jer kot.... tapi aku gune rxz... 
agak2, diorang trime x??? tapi masih 2 stroke dan yamaha..... hehe...
x de la bosan sngat dengan main moto...  x de la muak sangat aku dengan org yang petai rasa otai....


3 comments:

Syahirah Suhaili said...

penganggo?? haha..pedassss! haha..bowling lusak ow? haha..sapa petai rasa otai ya? mok tauk juak~

Anonymous said...

wasehhhhhh! ku ingt ku sorg jak malas tek. HA HA HA HA HA !!! tp, ku asa.. ko msti blaja gk nk??

boling ohhh? ha ha ha :D

faris said...

camne tek ohhhh??? hahaha