Thursday, November 3, 2011

mentang2 hari hujan.....

hari ini, dr ptg dah lebih 10 kali aku dgar lagu hujannn.h...hahaha...

check-check, rock-rock....1..2..3..goo....haha....
lagu hujan mengingatkan aku pda zaman skolah aku.... sbab hujan menaikkan nama pada zaman trsebuut.... mcam sukar d percaya, sudah besar nama band trsebut, sdangkan dulu hanyalah underground band.... tahniah... syabas.... masa kat skolah dulu, kalau kawan2 curi-curi bawak telepon, lagu yang msti ada adalah lagu hujan...

aku pun mnat gak dgn mereka... pernah skali aku nak gi koncert diorang, tapi tak kesampaian d sebabkan kekangan org tua...hahaha...  :P

lagi pula, setiap lagu ada cerita dan pengalaman sendiri... selain lagu hujan, lagu zaman kanak2 aku, lagu xpdc, may, dan sebagainya.... pernah la aku dgn family aku pergi ke brunei guna kereta.... tau la zaman tu jarang ada internet.... cd.... keta pun pakai kaset je.... 12 lagu.... dr kchng ke brunei... dgan lagu kaset spt xpdc.... sbb tu lagu tu ada yang aku tau,......

lagu menerangkan segalanya,....bnyk jenis lagu yang kita dpt guna untuk meluahkan apa yg susah d kata dan d luahkan....ahahahaha...misalannya, kau gila tar, dgar lagu cat-cahaya d atas tar...mat jiwang bajet romeo, lagu bruno mars....hahaha...ntah....glo agaknya....hahaha...

seterusnyaaa....habisss....nah lagu hujan.... hiba...


No comments: