Friday, April 15, 2011

hari-5

dalam banyak-banyak hari seminggu, hari jumaat ada lah yang d nantikan....hehe...friday is enjoyable because, tomorrow is going to be saturday......hahaha...itulah kenyataannya.....
ahaha...tapi esok org mengundi, jadi hari ini, msti banyak janji, cerita, dan projek palsu yang akan d umumkan.....hahaha...lagi-lagi BN....projek memang berjuta-juta yang diorang umum.....tapi lama-lama aku dok kat Kuching ni, tak nampak pun frasarana macam yang terdapat d semenanjung malaysia.....bkan nak merepek, tapi memang kebenaran......
dah cukup.....aku nak cite, x lama lagi aku akan menghabiskan latihan industri aku....haha..pada 29 April....woho....yeaayyy....hahahaha....tapi bagi kawan aku, Azlan Loren, beliau mnyambung kerja shngga habis cuti....katanya nak kumpol duit,....bagus2...teruskan usaha....leh cia lak ohhh.....haha...ksiaaannn.....
ilek ahhh....Sape yg belum follow dia, boleh lah klik Azlan Loren kemudian follow....bezpren lama la katakan....dr skolah menengah.....oh oh oh....bercakap tntngnya, dia kemalangan semalam....ksian kat dia....len kali baik bawak moto....bawak 20 jerrr.....hahaha...(*_*)...

skrang aku nak mensuggestkan dgar lagu Hujan-Kotak Hati....bez....nak layan jiwang la kadang2.....muka ganas, tapi hati ada taman derrr..... tapi jgn yang versi live, tak bez.....yang recording die bez tol....

2 comments:

ARMIA said...

oi..kelak keluar oi...ngan dak aji..eein..embk dk lan jwak

faris said...

bla oi???hahaha....kau dr riya jak....mbak nana....hahahahaha